El Barça, per mi és el millor equip del món,desprès del Fornells.
Aquest any m'agradaria que el Barça també guanyi el triplet ( copa, lliga, champions). Si no el guanya no passa res, perquè sempre ens en podem enriure del 2-6 que li vam fer al Madrid al Santiago Bernabeu, a la temporada 2008-2009.