jueves, 3 de diciembre de 2009

Cançons guais

visca la musica


EL NADAL














El Nadal es molt bonic per tres motius :
- No hi ha cole
- Pots estar amb la familia
- Tens molts regals


jueves, 26 de noviembre de 2009

El Barça















El Barça, per mi és el millor equip del món,desprès del Fornells.


Aquest any m'agradaria que el Barça també guanyi el triplet ( copa, lliga, champions). Si no el guanya no passa res, perquè sempre ens en podem enriure del 2-6 que li vam fer al Madrid al Santiago Bernabeu, a la temporada 2008-2009.